STS razem z Polską Ligą Siatkówki, której jest sponsorem, podsumowali wspólną akcję „Gotowi na Challenge”. W ramach projektu największa polska firma bukmacherska wyruszyła w trasę, podczas której odwiedziła wszystkie 14 zespołów PlusLigi na wybranych meczach. Każdy kibic obecny na meczu z trasy oznaczał 1 zł, który STS przekazał na cele charytatywne.

 

W sumie udało się zebrać 25 853 zł. Kibice Trefla Gdańsk, pojawiając się w Ergo Arenie na meczu z Projektem Warszawa, do puli dorzucili 3850 zł.  

Kwota 25 853 zł zebrana podczas 14-stu meczów trafiła do trzech organizacji związanych z siatkówką:
Fundacji Polska Siatkówka, która wspiera inicjatywy sprzyjające rozwojowi polskiej piłki siatkowej, m.in. prowadząc projekty zachęcające dzieci i młodzież do sportu,

Fundacji Herosi, która pomaga dzieciom z chorobami nowotworowymi, dobrze znanej większości polskich kibiców z wielu projektów z siatkarzami i trenerami,

sekcji siatkówki na siedząco Polskiego Związku Sportu Niepełnosprawnych "Start", który działa na rzecz rozwoju sportu osób z niepełnosprawnościami w Polsce.

Na to jak zostaną rozdzielone środki pomiędzy te organizacje, mogli głosować kibice na specjalnie przygotowanej stronie internetowej. Kwota została podzielona proporcjonalnie do liczby oddanych głosów.  

Oprócz wsparcia organizacji charytatywnych celem akcji była również aktywizacja siatkarskich kibiców podczas meczów. Wzywanie, czyli tytułowy challenge fani mogli podjąć, biorąc udział w quizie z wiedzy siatkarskiej, który STS przeprowadzał w przerwie pomiędzy setami. Do zwycięzców trafiły atrakcyjne nagrody, takie jak koszulki meczowe klubu czy piłki z autografami zawodników.

Akcja #GotowiNaChallenge to kolejny projekt realizowany przez STS z kibicami i klubami. W ubiegłym roku STS przeprowadził licytacje koszulek Lecha Poznań i Pogoni Szczecin z logo fundacji Sport Twoją Szansą, w których piłkarze Kolejorza i Portowców zagrali w eliminacjach europejskich pucharów. Wcześniej z Jagiellonią Białystok największy polski bukmacher zorganizował głosowanie na projekt graficzny nowego autokaru oraz wyglądu sali treningowej klubu. Dobrze znane kibicom też są akcje #KoszulkaNaBasel, w której sympatycy Lecha Poznań mogli wybrać organizację, której logotyp pojawił się na trykotach meczowych podczas wyjazdowego spotkania w eliminacjach Ligi Mistrzów z FC Basel, a także wyjątkowa oprawa meczowa przygotowana przez STS na ostatni mecz Artura Boruca w reprezentacji Polski.

 

Paweł Sikora, PR Manager

Kościerzyna 112

"NOWE POMORZE" - ukazujemy się już 16 lat

  • 5_2005 copy
  • 4_2006 copy
  • 12_2006 copy
  • 092012
  • 2_2007 copy
  • 9_2008 copy
  • 4_2009 copy
  • 2_2006 copy
  • 2_2008 copy
  • jedynka6-2014
  • 2_2005
  • jedynka10-2014
  • 3_2006 copy
  • 4_2008 copy
  • 062012
  • 7_2009 copy
  • 1_2007 copy
  • 1_2008 copy
  • 3_2008 copy
  • 5_2007 copy
  • jedynka12-2014
  • 1_2006 copy
  • jedynka-pazdziernik2012
  • 7_2006 copy
  • jedynka12-2013
  • 5_2009 copy
  • 10_2006 copy
  • 2_2009 copy
  • 5_2008 copy
  • 3_2009 copy
  • 4_2005 copy
  • 1_2005
  • 8_2006 copy
  • jedynka09-2014
  • 122012
  • 1_2009 copy
  • 6_2005
  • 11_2006 copy
  • 4_2007 copy
  • 5_2006 copy
  • 6_2007 copy
  • 6_2008 copy
  • 3_2005
  • 9_2006 copy
  • jedynka03-2013
  • 7_2007 copy
  • 8_2008 copy
  • 6_2006 copy
  • 7_2008 copy
  • 3_2007 copy