Chwila czasu, kilkadziesiąt złotych i dostęp do internetu. Zostanie współwłaścicielem browaru jest dziś niemal tak łatwe jak kupienie piwa! Browar Brodacz wypływa właśnie na szerokie wody dzięki emisji akcji we współpracy z beesfund.com.

Piwowarstwo rzemieślnicze rozkwita. Od kilku lat dzięki tzw. "piwnej rewolucji" w Polsce i na świecie otwiera się coraz więcej browarów rzemieślniczych. Tworząc wysokiej jakości klasyki, ale też niespotykane połączenia smakowe, pokazują, że codzienny produkt jakim jest piwo może oferować  znacznie więcej. Brodacz to jeden z takich browarów. Od ponad 3 lat tworzy piwa które łamią stereotypy. Do tej pory stworzyli ponad 60 różnych piw, a pomysłów na kolejne nie brakuje. Teraz spółka obrała kurs na rozwój, aby dotrzeć do celu chce pozyskać środki poprzez equity crowdfunding.
 
Firma zamierza pozyskać fundusze korzystając z możliwości, jakie oferuje im platforma beesfund.com i sympatia społeczności. Brodacz S.A. nie ukrywa, że bardzo liczy na zainteresowanie zamożnych inwestorów, ale w tym przypadku akcje kupić może każdy amator piwa, który ma w portfelu 60 złotych. Wystarczy wejść na stronę www.akcjabroda.pl. Środki pozyskane ze sprzedaży akcji zostaną przeznaczone na rozwój sieci dystrybucji, zwiększenie produkcji oraz szersze działania marketingowe. W ciągu dwóch lat, planowane jest podwojenie obecnej sprzedaży, a w ciągu kolejnych 3 osiągnięcie pułapu 1 miliona litrów sprzedanych piw w skali roku. Nabywcy akcji otrzymają w zamian przypisane do poszczególnych progów nagrody, ale przede wszystkim możliwość korzystnej sprzedaży swoich pakietów kiedy wartość firmy wzrośnie. Więcej o zyskach płynących z kupna akcji Browaru Brodacz można przeczytać na stronie emisji. Zgodnie z harmonogramem akcja trwa od 26.11.2018 r. do 26.02.2019 r.

 
Osoby, które zdecydują się na zakup akcji naszej spółki mogą liczyć przede wszystkim na to, że inwestują w stabilną firmę z nowoczesnym podejściem. Działamy na rynku od blisko czterech lat, w tym czasie regularnie ogłaszamy premiery nowych piw. Z roku na rok rozwijamy się zarówno pod względem sprzedażowym jak i jakościowym. Z naszym piwem odwiedziliśmy ponad 40 miast w Polsce, a nasza sieć dystrybucji obejmuje niemal cały kraj. Sprzedając akcje chcemy pokazać inwestorom, że branża piwowarska w Polsce to rozwojowy sektor, w który warto zainwestować i wspólnie możemy dokonać naprawdę wiele - przekonuje prezes Brodacz S.A., Tomasz Brzostowski.


Zainteresowanych odsyłamy na www.akcjabroda.pl, gdzie poza możliwością zakupu akcji znajdą informacje o planowanych spotkaniach i transmisjach na żywo, a także odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.

comments